طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی

تبلیغات

سرویس اخبار مجنتو : شرکای نقره ای مجنتو به برندها برای راه یابی سریع به بازار کمک می کنند! مجنتو، یکی از شرکتهای گروه eBay Enterprise ، در تاریخ ۷ می ۲۰۱۵ اعلام کرد که این شرکت با همکاری Razorfish بدنبال دروازه ای برای خرده فروشان و صاحبان کسب و کار اینترنتی جهت ورود به بازار پر رونق آسیا و اقیانوسیه است.

خرید آنلاین در چین، خیلی  سریعتر از آنچه پیش بینی می شد در حال افزایش است؛ بطوریکه که آخرین تخمین های زده شده در زمینه خرده فروشی آنلاین، فروش ۶۷۰ میلیارد دلاری برای این بازار(انواع B2B و B2C) تا سال ۲۰۱۸ متصور هستند.

طی گزارشی که توسط Razorfish تهیه شده است، تجارت الکترونیک به یک نیروی غیر قابل انکار در چین تبدیل شده است. اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان چینی ترجیح می دهند تمام خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام دهند! علاقه مصرف کنندگان به فروشگاه های آنلاین و همچنین خرید اینترنتی در چین است تقریبا دو برابر همتایانشان در ایالات متحده است. این مطالعه نشان می دهد که ۸۲٪ از خریداران چینی دوست دارند که تمام خریدهای خود را آنلاین انجام دهند، این در حالی است که تنها ۴۹٪ از این افراد در ایالات متحده علاقه به این کار دارند.

به عنوان بخش مهمی از این همکاری بین مجنتو و Razorfish، مجنتو شرایط، اسباب و منابع لازم برای عرضه و توسعه نسخه سازمانی مجنتو(Magento Enterprise) برای خرده فروشان را فراهم میکند. این باعث افزایش سرعت فروش و همینطور رشد سرمایه گذاری در این بخش خواهد شد؛ چرا که فرصت های تجاری خوبی برای سرمایه گذاران این بخش فراهم خواهد شد.

نسخه سازمانی مجنتو، علاوه بر قابلیت انعطاف پذیری، مقیاس پذیری خوبی برای خرده فروشان و برندهای این بازار الکترونیک منحصر بفرد و پر رونق، پیشنهاد میدهد. این سخنی از کریگ هیمن، مدیر eBay Enterprise است. شراکت با Razorfish نشاندهنده تعهد مداوم و حمایت ما از شرکایی است که توانایی نوآوری و رشد در بازار خرده فروشی آنلاین را دارند.

تجارت اجتماعی(social commerce) خیلی سریع به یکی از ستونهای کسب و کارهای اینترنتی برندها در چین تبدیل شده است. چین در حال  حاضر بعنوان سردمدار تجارت اجتماعی، یک بازار مناسب برای آزمایش راهکارهای تجارت اجتماعی در جهان تبدیل شده است. الکس میسری، مدیر ارشد بخش خرده فروشی و بازرگانی Razorfish می گوید: مجنتو با معماری باز، قابلیت انعطاف پذیری و راهکارهای ماژولارش، امکان سفارشی سازی برای هر مصرف کننده یا برندی را با توجه به نوع کسب و کارشان فراهم می کند. مجنتو دارای بزرگترین اکوسیستم تجارت آزاد با بیش از ۴۳۰۰ توسعه دهنده حرفه ای و ۲۶۰ شریک ثابت در جهان است.

توسعه بیش از ۲۴۰هزار فروشگاه با مجنتو در جهان، مجنتو را به محبوبترین پلتفرم در بازار کسب و کارهای اینترنتی بدل کرده است که طی گزارش هاومایند، بیشترین سهم را در این مارکت جهانی داراست. eBay Enterprise بهمراه مجنتو، پلتفرمی را برای سال ۲۰۱۵ آماده میکنند که مورد استفاده ۵۰۰ خرده فروش اینترنتی برتر جهان خواهد بود!

میزان استفاده از مجنتو

 

 

 

منبع: سرویس اخبار مجنتو

«برای اطلاع از بروزرسانی ها و مطالب جدید در کانال ما عضو شوید»