خیریه
خیریه

تبلیغات

امروز پنجشنبه ۲۸ آبان ماه، داشتم موردی را در فروشگاه یکی از مشتریان تست میکردم، که نگاهم به پیام بالای ادمین مجنتو افتاد؛ در این چند ماه اخیر به دیدن پچ های امنیتی پی در پی برای مجنتو عادت کرده بودیم، یک لحظه خشکم زد و بعد از چند لحظه روی لینک مورد نظر کلیک کردم و به مطلبی در سایت مجنتو رسیدم که عرضه نهایی مجنتو را نوید داده بود! بله بالاخره مجنتو ۲ عرضه شده بود و این درحالی بود که بدلیل مشغله زیاد اصلا پیگیر اخبار آن نبودم. این شد که تصمیم گرفتم …
روز سه شنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۴ بود که خبر عرضه نهایی مجنتو ۲ بر روی وبسایت مجنتو قرار گرفت. در ادامه میتوانید ترجمه این مطلب را مشاهده بفرمایید.
امروز ما اعلام میکنیم که مجنتو۲، نسخه بعدی پلتفرم متن باز فروشگاه ساز اینترنتی مجنتو برای عموم قابل استفاده است. پلتفرم جدید برندها، خرده فروشها و کسب و کارها را قادر می سازد بر اساس روشهای B2B و B2C کسب خود را سریع و بسیار مقرون بصرفه اجرا کنند. مجنتو۲ علاوه بر افزایش کارایی(performance) و مقیاس‌پذیری(scalability)، ویژگی های جدید برای افزایش نرخ تبدیل، چابکی کسب و کار، بهره وری را تا حد زیادی بهبود داده است. پلتفرم جدید همچنین با تکیه بر منبع باز بودن و انعطاف پذیری بالا، نوآوری های بی‌نظیری را برای اکوسیستم شرکا مجنتو و توسعه دهندگان به ارمغان می آورد.
دو محصول جدید با استفاده از این پلتفرم از امروز در دسترس قرار گرفته است، مجنتو اینترپرایز نسخه ۲ و همچنین مجنتو عموم(کامیونیتی) نسخه ۲ .

اپن سورس، معماری انعطاف پذیر

نسخه جدید، زیر بنای معماری نسل بعدی را ارائه می دهد که انعطاف پذیری بی نظیری به چشم انداز تجارت آنلاین می دهد. ویژگی هایی از قبیل برنامه نویسی ماژولار که به راحتی و سادگی در اختصاصی سازی می انجامد، افزایش سرعت پیاده سازی که به کاهش مدت توسعه و همچنین شروع سریع فروش می انجامد و در نهایت افزایش انعطاف در برابر استفاده از اکوسیستم ابری. افزایش کارآمدی APIهای مجنتو براحتی به شما اجازه اتصال و ایجاد راهکارهای third party(شخص ثالث) میدهد و قابلیت ایجاد تم های متعدد با زبانهای متفاوت بصورت یکجا از دیگر قابلیتهای جدید مجنتو است. وجود طیف گسترده ای از ماژولها در مجنتو و همچنین قابلیت فعال سازی آنها، امکان رشد سریع و ارزان فروشگاه را به شما عرضه می کند.

ایجاد جذابیت در تجربه خرید

یکی از اصلی ترین مواردی که در مجنتو ۲ در نظر گرفته شده است، ایجاد جذابیت برای تجربه خرید برای انواع وسایل، از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها و … است. قابلیت طراحی واکنش‌گرا قالب فروشگاه، سریع ترین راه ممکن برای فروش در هر زمان و هر مکان را ارائه می دهد.
دیگر قابلیت ایجاد شده استفاده از ویدئو برای معرفی محصولات بصورت توکار است که شما میتوانید ویدئو های خود را از Youtube و Vimeo به اشتراک بگذارید. افزایش سادگی در مراحل خرید و تسویه حساب مشتری، با استفاده از قابلیت اختصاصی سازی و کاهش تعداد قدمهای تسویه حساب. همچنین سادگی در ایجاد حساب کاربری جدید که تنها با یک کلیک میتواند در فروشگاه عضو شده و امکان پیگیری خریدهای مشتری را به شما خواهد داد.

افزایش چابکی کسب و کار و بهره وری

فروشگاه ساز مجنتو، شما را قادر می سازد که با افزایش کارایی فروشگاه و رسیدگی خوب، بدون افزایش تعداد افراد تیم فروش، رشد موثری در فروش ایجاد کنید؛ این مورد اخیر انقلابی در تجربه خرید آنلاین بوجود میاورد. محیط مدیریت جدید بدلیل سادگی و همچنین رابط کاربری مناسب تر، علاوه بر افزایش سرعت استفاده، امکان یادگیری سریع را برای اعضا جدید تیم بهمراه خواهد داشت. این محیط بدلیل واسط کاربر مناسب برای دستگاه های تاچ، امکان پیگیری سریع را به مدیر فروشگاه خواهد داد.
بهبود ابزار تجاری شما را قادر می سازد که رشد فروشگاه را با سرعت جلو ببرید. شما میتوانید بدون زحمت، نحوه نمایش و دسترسی سریع به اطلاعات مهم فروشگاه و … را سفارش سازی کنید و همان لحظه خروجی آن را روی فروشگاه مشاهده کنید. نحوه ایجاد محصول، خیلی سریعتر شده و براحتی میتوانید در چندین مرحله محصول را به فروشگاه اضافه کنید و همچنین قابلیت ورود محصولات(import) چهار برابر سریع تر شده است.

رشد مقیاس‌پذیری و بهبود عملکرد

پلتفرم جدید مجنتو سرعت لود صفحات فروشگاه را تا ۵۰ درصد بهبود داده است گه شامل صفحات کاتالوگ، خرید و تسویه حساب می شود که در نهایت باعث رضایت بیشتر مشتری و افزایش فروش خواهد شد. استفاده از ساختار Apache Varnish برای کش کردن محتوای صفحات و افزایش کارایی، بهبود کدهای برنامه و تصاویر که به افزایش سرعت لود فروشگاه می انجامد.

پرداخت های امن

در مجنتو جدید، از روشهای جدید برای پرداخت های پی پال، … استفاده شده و همچنین در مجنتو شرکتی(Enterprise) نیز چندین روش پرداخت جدید اضافه شده است.

تعمیر، نگهداری و ارتقا آسان تر

در نهایت، بدلیل وجود معماری قابل انعطاف، پیچیدگی و هزینه زیاد نگهداری و بروزرسانی کاهش یافته است و بروزرسانی را ساده کرده است. این بدین معنی است که میتوانید قابلیتهای متعدد را با هم ترکیب کرده و به فروش بالاتر دست یابید.

امروز شروع کنید

در اینجا لینکهایی درباره قدرت مجنتو ۲ و همچنین توضیحاتی در مورد جزئیات آن وجود دارد:
• برای دسترسی به اطلاعات محصول، ویدئوها و اطلاعات دیگر نسخه شرکتی به این صفحه مراجعه کنید.
• برای مشاهده راهکارهای شرکا تجاری ما اینجا و برای مشاهده وبلاگ ما اینجا را ببینید.
• برای مشاهده تمام ماژولهای موجود برای مجنتو ۲ اینجا را ببینید.

برای دانلود نسخه کامیونیتی یا رایگان مجنتو روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود مجنتو۲

به نسل بعدی فروشگاه های آنلاین خوش آمدید. در پست بعدی آموزش نصب مجنتو۲ را بهمراه تصاویری از محیط مدیریت آن در وبلاگ‌ما منتشر می شود.

منبع: مجنتو

«برای اطلاع از بروزرسانی ها و مطالب جدید در کانال ما عضو شوید»