طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی

تبلیغات

در چند سال آینده، سرمایه گذاری روی خرده فروشیهای آنلاین(فروشگاه های آنلاین B2C) در سراسر جهان به طور قابل توجهی افزایش می یابد. در این خبر میخواهیم مهمترین نرم افزارهای تجارت الکترونیک که بیشترین اقبال را برای استفاده دارند، معرفی کنیم.

با توجه به یک مطالعه جدید از پژوهش ها و بازارها، بازار نرم افزار های خرده فروشی آنلاین در بازار نرم افزار جهانی رشد ۱۲.۹۵ درصدی را در طول دوره ۲۰۱۴-۲۰۱۹ را خواهند داشت. طی این تحقیقات مشخص شده که بترتیب سیستم ها و فروشگاه سازهای مجنتو، ATG Commerce شرکت اوراکل، پرستاشاپ، Shopify و ووکامرس، پنج راهکار برای خرده فروشی های آنلاین خواهند بود.

اما دیگر نرم افزارهای مهم نیز که در این تحقیق به آنها اشاره شده است شامل Adobe, Demandware, hybris, IBM Websphere, و JDA Software می شوند.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که خرده فروشان در حال حرکت به سمت راهکارهای ابری هستند.همچنین بیشتر تصمیم گیرندگان این حوزه در حال انتقال به راهکارهای تجارت الکترونیک مبتنی بر SaaS هستند. دلیل این رویکرد، اطمینان از در دسترس بودن، امنیت و حفاظت از اطلاعات با کمترین هزینه و بدون نیاز به ایجاد زیرساخت های جدید است.

علاوه بر این، تهیه کنندگان و سازمانهای تولیدکننده راهکارهای تجارت الکترونیک، با تمرکز بر ارائه راهکارهای بهتر و نوآورانه به مشتریان جدید و بهبود پشتیبانی مشتریان موجودشان، ابعاد کار خود را گسترش خواهند داد. این امر، منجر به افزایش رقابت بین ارائه دهندگان این سرویس ها و حمایت از استراتژی های رقابتی خواهد شد که منجر به بهبود رضایت مشتریان(خرده فروشان) خواهد شد.

در این گزارش همچنین آمده است که انتخاب یک پلت فرم در مراحل اولیه ساخت یک فروشگاه اینترنتی(وبسایت تجارت الکترونیک) یک چالش عمده بحساب می آید، که خرده فروش ها با آن دست به گریبان خواهند بود.

 

منبع: CSA

«برای اطلاع از بروزرسانی ها و مطالب جدید در کانال ما عضو شوید»