خیریه
خیریه

تبلیغات

ما در مورد فروشگاه ساز مجنتو خیلی نوشتیم، ولی همیشه سوال برای یک سرمایه گذار وجود دارد؛ که نمونه های موفق در زمینه فروشگاه اینترنتی که از مجنتو هم استفاده کرده باشند، چه چیزهایی هستند. برای همین قصد داریم داستانهای موفق در این زمینه ها را معرفی کنیم تا بتوانید قابلیتهای مجنتو را هرچه بیشتر شناخته و با دقت بیشتری در مورد نوع فروشگاه سازتان تصمیم بگیرید. اولین نوشته در مورد فروشگاه آنلاین عینک، با نام واربی پارکر است.

قبل از مشاهده اولین داستان موفقیت مجنتو، توصیه میکنم متن زیر را مطالعه بفرمایید:

آیا مجنتو برای موفقیت، در یک کسب و کار آنلاین، کافی است؟ در پاسخ باید گفت مجنتو تنها یک ابزار است! لازمه موفق شدن در یک کسب و کار اینترنتی، جدای از ابزار کارا و مناسب، داشتن ایده، طرح تجاری و هدف مناسب است. درست است که یک ایده خوب با ابزار نامناسب، ممکن است شکست بخورد، ولی بهترین ابزار هم نمیتواند یک ایده یا طرح ناقص یا فکر نشده، را به موفق برسانند. اگر بدنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار آنلاین هستید، این مطلب را مطالعه بفرمایید.

همیشه دیدن داستان موفقیت یک مجموعه و کسب درآمد آنها، انگیزه خوبی برای شروع این گونه کسب و  کارها به شخص میدهد، ولی این انگیزه ها زمانی باعث خلق یک کسب و کار موفق می شود که با تلاش، فکر و یک ایده بکر همراه باشد. پس بعد از دیدن این ویدئو بخوبی در این زمینه فکر کنید.

ویدئو شماره یک: واربی پارکر یک فروشگاه اینترنتی موفق در زمینه فروش آنلاین عینک

در این ویدئو، ایده پرداز و موسس واربی پارکر در مورد ایده شان و فروشگاه شان صحبت میکند، اینکه از کجا شروع کرده اند و چطور به یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در آمریکا و کانادا و همینطور جهان تبدیل شده است. همیشه ایده های خوب از نیازهای خود ایده پرداز شکل می گیرد، و ایده هایی که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران دیگر بوجود می آیند، معمولا کمتر با موفقیت روبرو می شوند؟!

در ایران نیز فروشگاه های مشابهی برای فروش آنلاین عینک بوجود آمده اند. یکی از آنها را در نمایشگاه جشنواره وب دیدم، تیم خوبی داشتند. طرح تجاری آنها فروش برندهای دیگر بود نه بوجود آوردن برند خودشان.

معرفی فروشگاه های اینترنتی موفق – قسمت اول – واربی پارکر – فروشگاه آنلاین عینک – فروشگاه ساز مجنتو اینترپرایز

«برای اطلاع از بروزرسانی ها و مطالب جدید در کانال ما عضو شوید»